Syria: Alone after the Earthquake25 min
The 7.8 magnitude earthquake that struck Turkey and Syria on the night of 6 February 2023 caused devastation and killed tens of thousands of people. In north-west Syria, volunteers had to respond to the disaster with very few resources; one year on, ARTE Reportage goes back to the region to see how the local population is coping.