Syria: sama w obliczu trzęsienia ziemi25 min
W lutym 2023 r. Turcję i Syrię nawiedziło trzęsienie ziemi o ogromnej sile. Katastrofa zebrała śmiertelne żniwo, zabijając dziesiątki tysięcy ludzi i niszcząc domy mnóstwa innych. Środków do radzenia sobie ze skutkami trzęsienia nadal jest niewystarczająco. Reportaż.