Syria: Aleppo After Assad25 min
In late November 2024, an opposition coalition seized Aleppo and toppled the Bashar Al-Assad regime. Our reporters accompany three people in Aleppo who are all adjusting to the new post-Assad reality: Ahmad returns to his home city after years of exile. Razan hopes she will find her brother, arrested by the regime in 2012. Joseph, a Christian trader, wants to rebuild links between the different communities.