Care sunt aliații Iranului?
Regimul mollahilor se confruntă atât cu amenințarea externă din partea Statelor Unite și a Israelului, cât și cu cea din partea propriului popor, care dorește sfârșitul autoritarianismului. Însă influența Teheranului în regiune nu mai este ceea ce era odată și pare improbabil ca cineva să vină în ajutorul regimului iranian.