Georgia: până la ultima suflare25 min
La un an de la începutul revoltei poporului georgian, țara este cu sufletul la gură. Ultimele alegeri municipale din 4 octombrie au scos din nou la iveală fraude masive în întreaga țară, unde toți candidații puterii au fost aleși cu scoruri demne de statele autocrate.