Georgia: Till the Last Breath25 min
One year on from the start of the Georgian uprising, the regime's methods have still not changed. The last local elections on 4 October 2025 were once again manipulated. Throughout the country, regime-supporting candidates won elections with improbable majorities and violent repression of protests continues as 2025 draws to a close.