Gruzja: Aż do ostatniego tchu25 min
Gruzini wychodzą na ulice, sfałszowane wybory prezydenckie z października ubiegłego roku, aresztowania protestujących i coraz silniejsze represje są dowodem na to, że kraj zmierza w kierunku autorytarnym. Manon Loizeau dokumentuje Gruzję próbującą stawić opór walcowi represji. Swoją kamerę kieruje na matki więźniów politycznych i studentów mobilizujących się w obronie swojej wolności.