Re: Romanian Expats in the EU
Since the end of the Cold War, Romania has seen its population decline. Millions emigrated to Western Europe in search of better job opportunities and a more prosperous life. Many have remained abroad despite feeling homesick, but some have returned to rebuild a life in Romania.