Does Scrolling Make Us Stupid?
While scientists agree on the date (4 billion years ago), their opinions diverge on the place and conditions that saw the birth of life on our planet. Did the first cells emerge from a primordial soup rather than from primitive oceanic hydrothermal springs? Or could life on Earth have originated elsewhere? 42 attempts to explain it all.