Niewygodne pytania
Coraz więcej osób skarży się na alergie pokarmowe na gluten, laktozę czy fruktozę. A supermarkety pełne są produktów zastępczych: makaronów z soczewicy, mleka owsianego czy ciastek bez cukru. A czy te nietolerancje to realne problemy, czy chwilowa moda?