Agree to Disagree!
Food intolerances are currently a hot topic - evident from the fully stocked shelves of so-called substitute products in supermarkets. Lactose, fructose, and gluten have become taboo for many consumers. Are these substances truly so intolerable, and are the respective alternative foods actually healthier?