Does Scrolling Make Us Stupid?
Our view of sugar has changed drastically. Once seen as a healthy appetite suppressant in the 1960s, it's now linked to serious illnesses like obesity and diabetes. What is even more alarming is that it has the potential to affect our brains. Learn more about the latest research being done on this addictive substance and its true impact on our health and well-being.