42: răspunsul la (aproape) orice
Concepția noastră asupra zahărului s-a schimbat drastic de-a lungul timpului. În anii 1960 era considerat drept un sănătos inhibitor de apetit, acum este asociat cu boli grave precum obezitatea și diabetul. Și mai alarmant: are potențialul de a ne afecta creierul, și este legat de stări de depresie și anxietate.