42: răspunsul la (aproape) orice
"Nu există o planetă B!" – acest slogan este prezent la toate manifestațiile pentru climă. Dar ce s-ar întâmpla cu omenirea dacă, într-o zi, Pământul ar deveni nelocuibil? Ar putea un alt corp ceresc să ne ofere refugiu? Astrofizicienii sunt mai aproape ca niciodată de găsirea unui răspuns.