Czy istnieje druga Ziemia?29 min
Hasło „Nie ma planety B” od lat wybrzmiewa podczas demonstracji klimatycznych. Ale co, jeśli Ziemia pewnego dnia przestanie nadawać się do życia? Czy gdzieś we Wszechświecie istnieje świat, który mógłby stać się nowym domem dla ludzkości? Astrofizycy są dziś bliżej odpowiedzi niż kiedykolwiek wcześniej.