42: răspunsul la (aproape) orice
În realitate, niciun stat nu își rambursează vreodată integral datoriile. Și totuși, insolvența nu duce neapărat la faliment. Datoria publică nu se rezumă la cifre: ea depinde și de creșterea economică, de ratele dobânzilor, de politică și, mai ales, de încredere. Când este utilă îndatorarea și cum poate deveni o amenințare?