Czy państwa mogą zadłużać się bez końca?27 min
Państwa niemal nigdy nie spłacają swoich długów w całości – i nie oznacza to bankructwa. Dlaczego ten system działa? Odpowiedź zależy od wzrostu gospodarczego, stóp procentowych, decyzji politycznych i przede wszystkim od zaufania inwestorów.