Can Nations Run Up Endless Debts?27 min
Nation states rarely repay their debts in full – yet they do not go bankrupt. How this works depends not only on figures, but also on growth, interest rates, politics and, above all, trust. 42: looks at when debt can be useful and when it becomes a danger.