San Francisco: Epidemia fentanylu26 min
Fentanyl, opioid pięćdziesiąt razy silniejszy od heroiny opanowuje Stany Zjednoczone. Z powodu jego przedawkowania umiera rocznie ponad 75 000 Amerykanów. W samym San Francisco, stolicy Doliny Krzemowej, fentanyl zabija 700 osób rocznie. Centrum metropolii jest opanowane przez uzależnionych w kryzysie bezdomności. Dlaczego nie udało się powstrzymać kryzysu? Kim są uzależnieni i kto ich chroni w razie przedawkowania?