San Francisco: epidemia de fentanil26 min
Fentanilul, un opioid de 50 de ori mai puternic decât heroina, face ravagii în Statele Unite. Peste 75.000 de americani mor anual din cauza supradozei. Doar în San Francisco, capitala Silicon Valley, fentanilul ucide aproximativ 700 de persoane anual. De ce nu a putut fi oprit acest flagel? Cine sunt cei afectați și cine îi salvează când viața lor atârnă de un fir de păr?