Czy możemy ocalić prawdę?30 min
Wydaje się, że prawda jest pod ciągłym ostrzałem. Donald Trump ponownie został prezydentem USA, choć z faktami jest na bakier; szerzą się teorie spiskowe, choć są wielokrotnie sprawdzane; rośnie poparcie dla populistów. Czy prawda umarła, a może po prostu nigdy nie była dla nas ważna? Jak ją w takim razie ocalić?