Introwersja: cisza w hałaśliwym świecie31 min
Introwertycy widzą więcej i słyszą więcej dzięki swojemu wycofaniu z goniącego na złamanie karku świata. Ten zmysł obserwacji sprawia, że wielu z nich zostaje pisarzami, artystkami, a nawet aktorkami i komikami. Jak czerpią inspirację i siłę ze swojego zapotrzebowania na spokój?