Czy możemy pokonać wirusy?29 min
Wirusy to prawdziwi geniusze ewolucji, potrafią mutować bez przerwy, przenikają przez komórki, zmieniają genom swojego gospodarza… i wywołują często śmiertelne choroby. Czy nie byłoby dobrym pomysłem pozbyć się ich wszystkich albo przynajmniej drastycznie ograniczyć ich roznoszenie? Na przykład za pomocą szczepionek podawanych dzikim zwierzętom. Czy to jest w ogóle możliwe?