Szczepionka na raka31 min
Czerniak to jeden z najczęstszych złośliwych nowotworów. Jest także jednym z najniebezpieczniejszych. Naukowcy od lat pracują nad skuteczną terapią. Największe nadzieje wiążą ze szczepionką mRNA, dostosowaną do każdego pacjenta. W Szpitalu Uniwersyteckim w Hamburgu trwają pierwsze badania na pacjentach. Wyniki są obiecujące.