Psycho
Schizofrenia wywołuje strach, schizofrenicy postrzegani są jako osoby agresywne i niebezpieczne przez swoje otoczenie. Oni sami też żyją w ciągłym strachu, otoczeni halucynacjami i urojeniami. Choroba, często niezrozumiana i stereotypizowana, sprawia, że chorych opuszczają najbliżsi, co jeszcze pogarsza ich stan. Współczesna psychiatria pozwala na opanowanie objawów choroby i powrót do społecznego życia.