Czy możemy żyć bez pracy?
1,1,2,3,5,8… to znany wszystkim ciąg Fibonacciego. Można go spotkać wszędzie we wszechświecie. Tak samo jak złoty podział, oznaczany grecką literą Phi. Dlaczego są tak powszechne? Czy matematyka jest tylko wymysłem ludzkiej inwencji czy może reprezentuje podstawowe struktury naszego wszechświata?