Jak działa dezinformacja?30 min
Fake newsy, deepfake’i, treści generowane przez sztuczną inteligencję podważają naszą wizję rzeczywistości. Jak nie dać się manipulacji, skoro jest nieodróżnialna od prawdy? Kto korzysta na dezinformacji i kto ją rozsiewa? W jakim celu?