42: Răspunsul la aproape orice
Fake news, deepfake-urile și conținutul generat de inteligența artificială ne zdruncină percepția asupra realității. Cum ne putem feri de manipulare atunci când falsul devine imposibil de deosebit de realitate? Cine profită de dezinformare, cine o răspândește și cu ce scop? Documentarul explorează mecanismele din spatele unei realități tot mai distorsionate.