Węgry: Zdrowie psychiczne młodzieży
Kondycja psychiczna wielu młodych ludzi na Węgrzech nie jest dobra. Portale pomocowe pękają w szwach. Jednocześnie, po pandemii, zdrowie psychiczne staje się priorytetem w całej Europie.