Empire of the Sun
Piękne Neuhausen Ob Eck w Badenii-Wirtembergii rokrocznie zamienia się w miejsce spotkań fanów muzyki wszystkich gatunków! Południowoniemiecka siostra Hurricane Festival znana jest z oryginalnych i wysmakowanych line-upów. Niezależnie od tego, czy jest to rap, pop, rock czy muzyka elektroniczna - na Southside znajdzie się dla nich miejsca na scenie.