Czy Europa potrzebuje Turcji?
Alarmy związane z dronami stały się w Europie Wschodniej smutną codziennością. Na zachodzie kontynentu zagrożone są z kolei lotniska i bazy wojskowe, nad którymi regularnie pojawiają się niezidentyfikowane drony. Rosnące zagrożenie ze strony Rosji skłania kolejne państwa do intensywnych inwestycji w systemy obrony przed dronami. Komisja Europejska planuje natomiast stworzenie europejskiej tarczy antydronowej, która ma chronić wschodnią granicę Unii. Na czym miałaby polegać? I z jakimi wyzwaniami będzie musiała zmierzyć się Europa?