Re: Rumunia na krawędzi wojny
Maria Horobet jest pracownicą poczty w rumuńskiej wiosce Plauru na granicy z Ukrainą. Zaledwie 200 metrów stąd znajduje się ukraiński port Izmail, który był już kilkakrotnie bombardowany. Ostatnio nasiliły się ataki rosyjskich dronów na terenie portu i mieszkańcy Plauru żyją w ciągłej niepewności.