Dostępny do 16 września 2026 20:02
Prezydent Karol Nawrocki zawetował ustawę przedłużającą pomoc dla uchodźców z Ukrainy. Przygotowywana jest nowa ustawa, w związku z faktem, że obecny system wygasa 30 września. Według projektu ustawy bezrobotni uchodźcy nie będą już mogli korzystać z pomocy społecznej. Zaostrzenie przepisów, które odzwierciedla zmianę opinii publicznej.