Jurriaan, holenderski specjalista ds. SI
Sztuczna inteligencja oferuje niezliczone możliwości, ale niesie też istotne zagrożenia: m.in. dyskryminacji osób czy grup, bo algorytmy nie są neutralne i mogą być skażone uprzedzeniami. Analityk danych Jurriaan Parie i fundacja „Algorithm Audit” badają kody aplikacji SI, a o wynikach informują społeczeństwo, polityków i biznes. Celem jest sztuczna inteligencja działająca transparentnie i uczciwie.