czego mi brakuje z Polski - Kisiel
Po maturze większość młodych Polaków rozpoczyna studia. Wielu wybiera kierunek, nie zapoznając się wcześniej dokładnie z programem. Nic więc dziwnego, że odsetek rezygnacji jest wysoki. Sprawdźmy, skąd biorą się wątpliwości i decyzje o przerwaniu studiów oraz gdzie można szukać wsparcia.