După bacalaureat, majoritatea tinerilor polonezi încep o facultate. Mulți aleg un domeniu fără să se informeze temeinic în prealabil despre programul de studiu. În consecință, rata abandonului este ridicată. Analizăm motivele îndoielilor legate de studii și ale abandonului, precum și unde se poate găsi ajutor.