Cu hărțile pe masă
China, a doua cea mai mare economie a lumii, se confruntă în prezent cu turbulențe, cu o criză imobiliară, un consum scăzut, o populație îmbătrânită și o creștere a șomajului în rândul tinerilor. Toate acestea pe fondul unei rivalități sporite cu Statele Unite ale lui Donald Trump, care relansează războiul comercial.