Cu hărțile pe masă
Texasul, bastion istoric al conservatorilor americani, este considerat un „laborator al trumpismului”. Odinioară un teritoriu al imigrației, astăzi este vârf de lance pentru politiciile anti-imigranți ale lui Donald Trump. Susținut de industria petrolieră și de inteligența artificială, Texasul atrage companii influente, începând cu cele ale lui Elon Musk, un aliat puternic al președintelui american.