Od Bolsonaro do Luli: jaka Brazylia?
Sektor budowlany w kryzysie, spadająca konsumpcja wewnętrzna, starzejąca się populacja, rosnące bezrobocie wśród młodych. Chinami targają liczne kryzysy. Władza stara się je rozwiązać na różne sposoby – od otwarcia się na sektor prywatny po ofensywę dyplomatyczną.