Dlaczego Europejczycy tak dotkliwie odczuwają fale upałów?Wywiad z noblistą
Słowo klucz: innowacja. Zajmuje ona główne miejsce w badaniach Philippe’a Aghiona oraz w jego koncepcie wzrostu dzięki twórczemu niszczeniu. Niezależnie od tego, czy mowa o sztucznej inteligencji, Europie, czy też sprawiedliwości społecznej i podatkowej, profesor pozwala nam spojrzeć na sprawy z szerszej perspektywy. Nazywa siebie socjaldemokratą z obsesją na punkcie ubóstwa.