Lumea în imagini - Magia eclipsei solareInterviu cu un laureat al Premiului Nobel
Un cuvânt-cheie: inovația. Aceasta este ideea centrală a lucrării lui Philippe Aghion și a conceptului său al creșterii prin distrugere creativă. Fie că vorbim despre IA, despre Europa sau despre dreptate socială și fiscală, acest profesor de la Collègede France explică și ne ajută să privim lucrurile de la un nivel mai înalt. Se declară social-democrat, frământat de o obsesie: sărăcia.