În Polonia, președintele conservator Karol Nawrocki se opune legii care ar prelungi ajutorul pentru refugiații ucraineni. O nouă lege este în pregătire, acest lucru însemnând că refugiații fără loc de muncă vor pierde accesul la ajutoare sociale. O decizie care reflectă modul în care se schimbă opinia publică.