ARTE Europa Săptămânal
Survolurile ostile și încălcările spațiului aerian s-au înmulțit, ducând chiar la prăbușirea guvernului Letoniei. Statele baltic se confruntă frecvent cu prăbușiri ale unor drone ucrainene sau rusești. În Vest, au fost observate survoluri neautorizate cu drone deasupra bazelor militare și aeroporturilor, determinând UE să abordeze această amenințare în cadrul unui pachet mai amplu de măsuri de apărare. Un scut antidronă de-a lungul flancului estic ar urma să devină operațional până în 2027. Ce presupune acest lucru și este o opțiune viabilă?