Nicolas Cage
Nicolas Cage și-a croit propriul drum la Hollywood în ultimele patru decenii. De la experimentele actoricești cu nebunia, care l-au dus în top, la căderea sa brutală, înainte de renașterea finală, un portret al lui Nicolas Cage, actor excentric și nepot discret al lui Francis Ford Coppola, creatorul unui monstru care aproape l-a devorat.