Israel: război la nesfârșit?
Viața de zi cu zi în Israel este marcată de atacuri cu rachete, tensiuni interne și violența nepedepsită a coloniștilor. Tracks East a mers în Israel pentru a lua pulsul unei țări aflate mereu în război.