Israel: război la nesfârșit?
Tracks East ne introduce în universul MAGA al lui Trump, unde diversitatea este respinsă, incluziunea anulată, iar libertatea artistică tot mai contestată. În timp ce unele figuri influente ale mișcării se îmbogățesc, mii de migranți sunt deportați. Comediana germano-americană Katjana Gerz explorează din interior acest fenomen și scoate la iveală contradicțiile sale profunde.