Wzbogacanie się najbogatszych, obniżki podatków dla najlepiej zarabiających, koniec programów wspierających najsłabszych, wywózki migrantów wykonujących niskopłatne zawody, walka z woke, bigoteria. Witamy w świecie MAGA.