Kultura
Nasz magazyn "Tracks" podróżuje do Europy Wschodniej, aby spotkać się z artystami, intelektualistami i dziennikarzami i przedstawić ich spojrzenie na trwającą wojnę w Ukrainie.
Co pozostało z wysiłków Nelsona Mandeli na rzecz "pojednania" 30 lat po zakończeniu apartheidu?