Culture
Focusing on questions of identity and conflict in the (mostly) post-socialist world, Tracks East approaches difficult issues from new vantage points to shed light on our complex present.
Tracks East plunges into Trump’s MAGA world where diversity is shunned and artistic freedom is challenged.
The generation born after Nelson Mandela came to power in 1994 struggles with poverty, but musical creativity gives hope.