South Africa: 30 Years after Apartheid31 min
Thirty years after the end of apartheid, South Africa still faces many challenges. The generation born after Nelson Mandela came to power in 1994 struggles with poverty, unemployment, and a lack of prospects. But music, which plays a major role in South African society, is a cause for hope in the rainbow nation.